Thursday, January 13, 2011

THINK PINK





















I love pink, it's one of my favourite colours :) Anywhere I see this pinky pink color I have to stop and take a look at it because it makes me simply happy. That's why my banner is also pink :) I hope the colour has the same effect on you my friends and you feel happy when you visit my blog :) I love the pink dress from Blake Lively with nude shoes, I think the best and easiest colours to wear with pink are black and nude. But high level fashionistas like Sarah Jessica Parker are successful with many colours and patterns. So take a look and be happy ! Bye :)

Pembe renge bayılıyorum en sevdiğim renklerden biri :) Pembe rengi gördüğüm anda resmen bakakalıyorum nedeni herhalde beni mutlu etmesi. Bannerimide gördüğünüz gibi pembe yaptım :) Sizdede aynı etkiyi yapar umarım ve her beni ziyaret ettiğinizde sizlerde mutlu olursunuz arkadaşlar :) Ikinci fotodaki Blake Lively'nin giydiği elbiseye bayıldım çok sade ama şık olmuş. Ve ten rengi ayakabılar giyerek tam uyum sağlamış, bence pembe tonu ile en iyi veya kolay giyilicek renk siyah ve ten rengi. Ama tabii Sarah Jessica Parker (alttan 3.ve 4. foto) gibi bir moda ikonu haline gelmişseniz artı renkler ve desenler deneyebilirsiniz. Hoşçakalın ve pembeye bakıp mutlu olun arkadaşlar :)

No comments: